דף הבית
מאמרים נבחרים בעברית
English Article
ספרים
פרקים מספרים
מן התקשרות
צור קשר
✕
מאמרים נבחרים בעברית
פישרמן ש'., בן אשר, ס'., (2021) קונפליקט בית-עבודה ורווחה נפשית בקרב מורות. היועץ החינוכי כרך כ"ג, עמ' 272-293
בן אשר, ס'., שידלובסקי א'., שורק י'. (2021) פרדוקס האחידות כאיום על השוויון. לקסיי קיי מס. 16 עמ' 18-21
בן אשר, ס., הוס, א'., ולדן, צ'., שחר, א'., שגיא, ש'. (2021) בהיעדר בית ומדינה התקווה בקרב ילדי הפליטים בבית הספר לשלום. היועץ החינוכי כרך כ"ג, עמ' 82-107
ולדן, צ'., שחר, א'., הוס, א'., בן אשר, ס'., שגיא ש' (2021) בבל בלסבוס – מקום של תקווה בין פליטות להגירה: בית ספר השלום לילדי פליטים. הגירה ( 11) עמ' 118-138
בן אשר, ס'., שורק, י'., שידלובסקי א',. בוקק-כהן י'. (2021) מדדים (סטנדרטים) הם תנאי לשוויון, האחדה (סטנדרטיזציה) היא אויבת שלו – המקרה של אלמנות צה"ל הבדואיות. כתב עת "ביטחון סוציאלי" גיליון 115 – כסלו תשפ"ב, דצמבר 2021
ג'ריביע, ע'., קופפרברג , ע., בן־אשר, ס. (2020) מילדות ועד לאקדמיה: מסעם הנרטיבי ומיצובם החברתי של פרחי הוראה בדואים בדרום הארץ. עיונים בחינוך (5) עמ' 221-224
בן אשר, ס' , בוקק-כהן י' (2019) בין שכול פרטי לציבורי- עבודת רגשות ולימנליות של אלמנות צה"ל מהציונות הדתית ואלמנות צה"ל הבדואיות . סוגיות חברתיות בישראל , 28 עמ' 7 – 34
אורון, ש' , בן אשר, ס' (2018) בהנחיית קבוצת הורים, מקבץ, העמותה לטיפול והנחייה קבוצתית. כרך 23 / גיליון # 2 / דצמבר 2018
בן עטר, א'., בן אשר, ס' ( 2018) "עוטף עזה או חוטף עזה" שיח ספונטני של שדרני הרדיו החינוכי כמקדם או פוגע בחוסן הקהילתי בזמן חירום . עיונים בשפה וחברה, 11 (1) עמ' 127-145.
בן-אשר, ס' ובוקק-כהן, י'. (2017) שכול מודר: תפיסות השכול של אלמנות צה"ל הבדואיות. חברה ורווחה לז (4) 805-830
יונה, ד'. בן אשר, ס'., (2017) שילוב מתבגרים לקויי שמיעה בכיתות רגילות כמקדם או מעכב חווית מיטביות בבית הספר. היועץ החינוכי כ'. 331- 356
אסולין ר' ובן-אשר, ס' (2016). "ילדי בית שני": התמודדויות אישיות ומשפחתיות של ילדים משותפים להורים שנישאו שנית. היועץ החינוכי, יט, 89–112.
בן-אשר, ס' (2016). "מה אשמים הילדים ברהט שישראל יורה אלינו טילים?" השפה כראי המציאות השבורה: תפיסת ילדים בדואים את המלחמה. עיונים בשפה וחברה, 8(1–2), 64–90.
בן-עטר, א' ובן-אשר, ס' (2015). המרחב התקשורתי כבמה להאדרה והדרה של קבוצות חברתיות: ניתוח מאבק לוחמי השייטת והדייגים בפרשת הקישון. עמדו"ת עם-מדינה-תורה, היבדלות וסולידריות, ז, 31–40.
בן-אשר, ס' (2015). התפתחות ייצוגי הזהות של סגל ההוראה בתהליך האקדמיזציה של המכללות. דפים, 61, 11–31.
בן-אשר, ס' וולף, ר' (2014). הפרטיות כמנגנון חברתי לשמירה על אי-עקביות בין זהויות. מפגש: עמותה לפיתוח שרותי רווחה וחינוך, כב(40), 27–42.
בן-אשר, ס' וברגר, ר' (2013). שיפור כישורי למידה של תלמידות עם ליקויי למידה באמצעות אימון בתנועה משולב בהתערבות קוגניטיביות התנהגותיות: מחקר גישוש. בתנועה, י(3), 287– 307.
בן-אשר, ס' ושלו, ר' (2012). אובדן עמום: השפעות ארוכות טווח של אב נוכח-נפקד בקרב ילדי שבויים. חברה ורווחה, לב(ג), 375–399.
בן-אשר, ס' ומרעי, ו' (2012). עבודה קבוצתית עם סבתות בדואיות המטפלות בנכדיהן. מקבץ: כתב העת הישראלי לטיפול קבוצתי, 17(1), 69–85 (ראו גם סעיף 6 "השתתפות בכנסים אקדמיים", פריט 29; סעיף ג.א., פריט 8).
בן-אשר, ס' ושלו, ר' (2012). "נוכח נפקד": התמודדות משפחות וילדים עם אובדן עמום של אחד ההורים. אוחזר מתוך פסיכולוגיה עברית
בן-אשר, ס' וארבלי-ברוך, פ' (אוקטובר 2012). "אבל שקוף" בבית הספר: הדרת תלמידים שחוו אובדן אישי. פסיכואקטואליה: רבעון הסתדרות הפסיכולוגים בישראל, 42–45.
בן-אשר, ס' ותבור, ל' (2012). יד ביד: התרומה המשותפת של אבחון פסיכו דידקטי ואבחון כירולוגי. במעגלי חינוך, 2, 105–119.
בן עטר, א' ובן-אשר, ס' (2012). תפקידו של הנרטיב במיצוב קבוצה בתוך מרחב שיח התקשורת הציבורי: ניתוח מקרה של מאבק לוחמי השייטת ומאבק הדייגים בפרשת הקישון. עיונים בחברה ושפה, 4(2), 10–30.
בן-אשר, ס' ולבל א' (2010). אלמנות צה"ל הבונות קשר זוגי: ייצוגי שיח חברתי פוליטי. חברה ורווחה, ל(2), 289–309.
בן-אשר, נ', ליכטינגר, ע', קפלן, א' ובן-אשר, ס' (2010). אבחון תהליכי ויסות בכתיבה ככלי לקידום הישגי תלמידים בבית הספר. הייעוץ החינוכי, טז, 132–150.
בן-אשר, ס' וגורן, נ' (2004). הורים "מגויסים": הזדהות השלכתית כמנגנון הגנה חברתי. מקבץ: כתב העת הישראלי לטיפול קבוצתי, 9(2), 7–23.
בן-אשר, ס' ורוזין, ע' (2002). טיפול באומנות בגישה אנתרופוסופית. נפש: רבעון לפסיכולוגיה, לטיפול, לטיפוח רגשי ולחינוך יצירתי, 10, 78–84.
בן-אשר, ס' וקורן, ב' (2002). גופו של המטפל בתנועה ככלי לקליטת אותות פגיעה מוקדמת. שיחות: כתב עת לפסיכותרפיה, טז(2), 283–287.
בן-אשר, ס' (2001). מפגש הייצוגים החברתיים של החברה המזרחית עם הייצוגים החברתיים של החברה המערבית בעבודת היועצים החינוכיים במגזר הבדואי. הייעוץ החינוכי, י, 187–203.
בן-אשר, ס', פלום, ח' והוז, ר' (1990). תהליכי התבגרות וסגנונות תצורת זהות בקרב תלמידי המכינה הקדם אקדמית. הייעוץ החינוכי, 1, 156–165.
No translations available for this page